Walimatul Urus BFF ^_^

Assalamualaikum Pembaca :)

Gambar ni sebelum nikah :)



Fuhhhhh...lamanya tak update blog ni...berhabuk sudah..hahaha...al-maklumla sibuk dengan macam2 hal..wedding planner kan ^^...so, siapa mereka berdua ni? tadaaaa, ni la bff aku yang bertunang bulan tiga 2013 tu, nikah pun 2013 tp bulan 12 la...sekejap je mereka ni bertunang...dan both of them know me well..hehehe...nak throwback entry pertunangan mereka berdua ni boleh klik kat sini. Tak banyak benda sangat aku nak cerita kat entry ni tapi ni la kawan pertama aku yang aku datang masa nikah. Rasa macam tak seronok nak cerita sebab tak ada gambar kan, so, ::check this out::

 Alhamdulillah...dengan sekali lafaz, Noor Faizal bin Che Mat sah menjadi suami kepada Nurul Hafizah binti Azizan...tu dia...aku bagi nama penuh dua-dua..pasni doakan aku pulak ye...hehehe

Ha...ni sebenarnya tak plan pun yang aku kena bawak raja sehari ni pergi masjid sebabnya memang tak plan pun..hehe..setibanya aku di rumah pengantin, kereta aku dipilih untuk membawa VVIP ni...class kau...hahaha...bawak pun slow n steady je...konon...

 Seperti yang diketahui, aku dengan si Hafizah ni kawan rapat dari form 6 sampaila masuk universiti, yang belah kanan aku tu kawan form 6 kami, yang belah kiri tu pulak kawan UiTM kami (p/s: 3 masih single, tak termasuk aku ye)

 Kawan tingkatan enam (Kami ikut tema)

 Kawan UiTM ( 2 je yang ikut tema), yang tengah tu dah bertunang ye..
ada juga entry dia, kalau nak baca, bolehla klik sini.

Gambar terakhir untuk entry kali ini, semua tempat pun kami ni bergambar, ingat pengantin je ke? hahaha...

Lepas ni, tak tau la bila lagi boleh jumpa dengan geng2 tingkatan 6 ngan UiTM ni.agak2 sape punya majlis pulak kan..insyaAllah aku akan cuba datang dan jangan segan or malu nak gunakan khidmat aku ye :D sempat lagi nak promote..aku akan merindui kalian semua...cewahhhh ayat, tangkap leleh tak? hahaha..akhir kata ::

SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE SYURGA :)


2 comments:

  1. terase nak kahwin plak tgk entry u nie~~ hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon kawin cepat supaya aku boleh bekerja...hahaha ;)

      Delete