PERTUNANGAN BFF AKU

Assalamualaikum Readers :)



Tadaaaa....korang ingat tak gambar ni? gambar ni la yang aku gunakan untuk 'pre-entry' kononnye..poyo kan nak ada pre entry bagai..hahaha..ini la kawan baik aku dari aku form six sampaila masuk UiTM..antara kawan2 baik aku, dia la yang 1st bertunang..tahniah yunk..happy for you..doakan aku pulak ye..hihihi..InsyaAllah ada jodoh ada la kan :) berbalik pada cerita beliau ni, dia ni anak sulung, baik, penyayang, bertanggungjawab..

Paling aku tak boleh lupa masa aku tengah demam teruk masa study dulu(kitorang ni coursemate, classmate, housemate n roomate) teruknya demam aku ni sampai xde selera makan, badan panas, makan ubat pun macam tu juga, badan seram sejuk je..korang tau ape dia buat(aku dah rasa nak nangis ni..terharu sangat)? masa aku tengah tidur, rupa-rupanya dia masak bubur lobak, terharu sangat lepas tu dia bagi aku makan, masa tu memang tak rasa apa pun aku makan tapi dia risaukan aku sebab dua hari aku tak makan, yang kelakarnya dia paksa aku makan..hihihi..diala yang aku ada masa kat UiTM..lagi satu, dia ada motor je, mcm mana nak bwk aku g klinik kan, korang tau tak dia call classmate kitorang yang lain mintak tolong hantar aku pergi klinik..sayangnya dia kat aku :) dah lain pulak aku cerita ni..hahaha..aku just nak share ngan korang betapa sayangnya dia kat aku..hehehe...

Okay2 back to the title of the entry..pertunangan beliau ni berlangsung pada 16/03/2013 (Sabtu) awal aku datang dengan bff kitorang (Shakirah Hamzah) majlisnya lepas Asar tapi kitorang datang lepas Zohor..eh, kitorang pulak yang excited..hahaha...jadi, tak sahla kalau tak ada gambar kan..hehehe ::check this out::

 Ni hantaran dari kedua2 belah pihak, 9 balas 11 tak silap aku..yang biru tu pihak perempuan dan yang merah pula pihak lelaki..bunga betul tu..xde tipu punya..hihi..


 Ha.......ni plak mini pelamin beliau bertunang..simple n sweet..aku suka bunga2 yang ada tu..hehe

 Kami best friend forever..yang atas dah 6 tahun..yang belah bawah 4 tahun sudah..sekejap je masa berlalu kan :) oh ye..dua2 belah kiri tu nama sama..syakirah...tp nama bapa yang berbeza..atas tu Syakirah Ab Rahman yang bawah pulak Shakirah Hamzah..perangai diorang ni pon lebih kurang sama je..hahaha..dan paling penting kami 'Marketing Student' :)


Alhamdulillah...selesai sudah majlis pertunangan beliau..merisik+bertunang...hehehe..tapi lepas selesai majlis tu aku dan Shakirah Hamzah tak boleh lama sebab adahal, jadi tak sempat nak jumpa tunang beliau tapi aku kenal je tunang dia tu...cuma tak sempat jumpa je masa majlis tu...so, xde la gambar beliau, kalau nak tengok,tunggu entry diorang kawen pulak ye...tapi kena minta permission dulu la...hehehe...akhir kata ::

Selamat menjadi tunangan orang selama kurang dari tiga bulan je lagi ni my bff :) dah get ready belum nak jadi seorang isteri ni..hehehe...doa sentiasa untuk korang(Hafizah+Faizal)



4 comments:

  1. tak lama lagi tukar lagi status... heheh

    ReplyDelete
  2. i like sbb u mention name i byk kali~~ hehhehe
    terasa diri populer~~~
    oh tidak! bila aku plak yg nak naik pelamin ni>??

    ReplyDelete
    Replies
    1. i siap tag u punya blog lagi tau..hahaha...insyaAllah nnt u punya turn pulak :)

      Delete