Another Engagement ^^

Assalamualaikum Readers :)

 Pelamin beliau..

Tadaaaa...entry pertama dalam bulan Oktober dan sorang lagi kawan aku selamat bertunang..classmate aku masa kat UiTM dihatiku dulu...Ermelia namanya tapi aku panggil dia ni Emy model sebab dalam kelas aku ada dua orang nama Amy ni..(ejaan je lain, tapi sebutan sama..)by the way, aku kenal Emy ni pun start part 3 sebab dia sambung terus masuk part 3..disebabkan kelas kami ni tak berapa nak ramai, g mana2 muka tu juga la yg nampak..kelas pun tak berapa nak penuh..hahaha..aku nak cerita banyak pun tak best kalau xde gambar..aku kan suka sangat letak gambar dalam entry aku..hahaha ::check this out:: 


 Beliau punya 'gift'


 Beliau punya baju..warna turquoise


 Tadaaaa...ini la beliau..cantik kan? bertambah cantik bila make up...sepatutnya dua daripada kitorang yang datang ni kena duduk sebelah beliau tu tapi masing2 tak nak..ngehngeh..sebabnye kami malu..hahahaha :p


 okay...mereka sampai dulu..jeles sebab gambar aku xde..hahaha


 haaa..dah cukup yang datang je la...7 orang semuanya...ex marketing student..hahaha..miss all moment with them..si yang bertunang dah kat luar, yang kami pulak kat dalam bilik bergambar..hahaha


 Alhamdulillah..selamat sudah menjadi tunangan orang...jaga2 emy, darah manis tu...


 Gambar terakhir dalam entry ini..hahaha...sebelum dan selepas majlis..agak siapa pulak lepas ni ye? ada lagi 5 orang lagi yang dalam gambar tu(tak termasuk aku)...cepat2 sikit ye kawan2...hehehe

Seperti biasa, jangan ditanya mana tunang beliau sebab aku tak perasan yang tunang beliau ada datang dan bateri kamera aku pun dah abis waktu tu...kalau nak tengok, tunggu diorang ni kawen la ye...yakni 18 bulan lagi..selamat menjadi tunangan orang ye emy..kita jumpa dekat next wedding nanti ye..14 november 2013 jangan dilupa pulak kawan2...best jumpa korang semua Syakirah, Farah, Dalila, Atin, Ain, Amy dan Emy...hahaha..tu la payah ada 2 nama dalam 1 kelas ni..harap2 14hb nanti tu dapatla jumpa semua classmate..akhir kata::

::SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA::


No comments:

Post a Comment